Grant´s testuje opravdová přátelství

O kampani: Od počátku září 2015 byla k vidění nová kampaň skotské whisky značky Grant´s. Nese název „Díky kámo“ a hlavním motivem celé kampaně je opravdové přátelství. Kampaň máte možnost vidět hlavně v online médiích, na facebooku nebo na stránkách www.dikykamo.cz formou interaktivní hry. Nová kampaň skotské značky Grant´s zdůrazňuje především skutečná přátelství a důležitou roli kamarádů při sdílení všech zásadních životních úspěchů a radostí. Už od samého počátku spuštění videohry se každý stává její součástí. Hráči si tedy určují, jak se hlavní hrdina zachová v každém z klíčových momentů příběhu. Sami tak aktivně vstupují do děje a stávají se virtuálními režiséry. Každý jedinec má tedy možnost na vlastní kůži si vyzkoušet, zda-li se mu podaří obstát v Grant´s testu přátelství. Ti, kteří testem úspěšně projdou a ukáží, že jsou skutečně opravdovými přáteli, vyhrávají každý den vstupenky na velkou závěrečnou „Párty přátel“, která se uskutečnila 9.10.2015 v pražském klubu Hany Bany, kde se hra i natáčela. A stihli jsme to za jediný den! Výherci se mohli těšit na opravdu bohatý program na párty, skvělou hudbu v čele s Matějem Ruppertem a Terezou Černochovou a samozřejmě zajímavé drinky whisky Grant´s. Kreativu měli v Ogilvy & Mather na starosti Tomáš Belko, Juanma Bonastre a Marek Linhart, tým accountů se skládal z Ondřeje Hláska a Moniky Aron.

Moje náplň práce: Tato kampaň, respektive akce, mě strašně bavila, mohla jsem využít svých organizačních schopností a dělat co mě baví – koordinovat chod celého projektu a být hlavním konzultantem klientovi, který mi důvěřoval a celá akce se mu líbila. Šlo zde spíše o hezkou image věc než o hardsell – museli jsme podpořit znalost značky, která tu doteď známá nebyla.

Ukázky z kampaně: