Další součástí kampaně je webová stránka www.ceskozemepribehu.cz, která se příběhovým destinacím věnuje podle typu aktivit. Najít zde tak můžeme Příběhy ZDRAVÍ, MĚST, KRAJINY a S ATMOSFÉROU a prezentují se zde například lázně v Luhačovicích, Zlín, Olomouc nebo třeba Broumovsko. Speciální sekce je také věnovaná příběhům od zákazníků, respektive návštěvníků.
Moje náplň práce: Exekuční řešení a řízení celé kampaně, kdy prvotním setkáním s klientem byl vyhraný tendr, který jsem také celý zpracovávala včetně právních náležitostí. Celý projekt byl velmi časově náročný a rozmanitý, ale o to víc mě bavilo vidět a poznávat celou ČR, protože i já ráda cestuji po ČR. U této kampaně bylo nejnáročnější splnit požadavky klienta na různé náležitosti, které pod státní kampaně patří a držení se na uzdě, oproti jiným komerčním subjektům. K tomu jsem si ale mohla zrealizovat i lehkou guerilla kampaň, kdy jsme na Petříně kreslili s mladými umělci křídami na zem a dělali takzvané „májové chodníčky“ – tedy skutečně na prvního máje jsem zorganizovala kreslení po chodnících křídou (neškodné) – sami návštěvníci parku se zapojovali a já jsem jim tak nenápadnou formou mohla říct proč to děláme a říci o kampani“Česko, země příběhů“
Ukázky z kampaně: