Monika Aron
monikaaronn@gmail.com
+420 736 525 202

Praha
IČ: 03691314

Monika Aron • 35 let
Praha • 
16 let praxe v reklamě a marketingu
M A R K E T I N G    L O V E R
Strategie komunikace, kreativní marketing, social, grafika, produkce

Preferuji externí spolupráce, při zajímavé nabídce se nebráním zaměstnaneckému poměru.

Značky s kterými jsem již spolupracovala:
Philips, Figaro, SexShop.cz, Amundsen, Aperol, Chicco, Spotify, Easywalker, Petite&Mars, Czech Tourism, Clavin, Česká Pošta, časopis Máma a já, Grant´s whisky, AVON Cosmetic´s, Nadace Leontinka, Česká Ragbyová Unie, džusy RELAX, Prague Food Festival, Hot Food Festival, HipHop Kemp 2019, Tattoo Convention Prague, Lanco, Lamaze, Betsys – budvkurzu.cz, Medopharm – Evelor, Národní ústav odborného vzdělávání, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Generali pojišťovna, SFŽP – Partnerství Zelená úsporám, SZIF – značka potravin KlasA, joyflowers.cz, mamaaja.cz, WeSmyle, rebruns.cz, Kampaň pro podporu volební účasti 2010 – Nebuď ryba, máš hlas a další…

Vzdělání:

2003 – 2007: Škola MICHAEL: Management a podnikání v umění a reklamě

Praxe v reklamě:

2007 – 2015 – Ogilvy – Account Manager – Vedení kampaní od výběrových řízení po realizaci, vedení týmu lidí od kreativního po mediální oddělení včetně video a foto produkce – odpovědná osoba za správnost a funkčnost kampaní.
2015 – nyní – FREELANCER – marketing, reklama, grafika, konzultant

Mé vlastní projekty:

od 2013 – cvakálek v monicorn photo & mamafoti.cz
2015 – nyní – autor, vydavatel, šéfredaktor (do covidu i tištěná verze) magazínu mo-mag.cz
2017 – nyní – autor projektu tattoolerance.cz – Projekt, který je zaměřen na potetované lidi a na zkušenosti s přijímáním jejich vzhledu ve společnosti

Kurzy: 
  • EAME – online marketing
  • SOFFA kurz – instagram
  • Time & Stress management – dvoudenní seminář a trénink Ing. Halky Baláčkové
  • Management a vedení lidí – dvoudenní seminář
  • SKVOT – 6 pravidel, které musí kreativní ředitel porušit
  • SocialSprinters – Sales Race
  • Rétorika, komunikace a prezentační techniky rozvojový program – celodenní školení s Janem Přeučilem
  • Ogilvy training – půlroční vzdělávací program – 360 0 Management, Manipulation, Brainstorming, The best creative brief, Digital, Strategy planning, Media planning, Direct marketing, Viral and guerilla
Programy, aplikace, s kterými pracuji: 

Asana – plánování úkolů, Slack – komunikace, Photoshop – fotografie, grafika, Dropbox  online úložiště, Google docs – powerpoint, word, excel, sdílení dokumentů, Active24 – domény a hosting, WordPress – tvorba a správa webů, WooCommerce – eshopy, Elementor – web editor, Faceboob AdsManager a Business Manager (basic), Instagram, Shutterstock – fotobanka

Miluji: černou a černý humor, photo, design, architekturu, visual art a prostě všechno umění, sladké a kořeněné parfémy, poznávání nových měst, pažitku, koriandr, vůni tištěných věcí (knihy, časopisy), kávu, klid v lese, audioknihy na dobrou noc
Nesnáším: tleskání v letadle, nepořádek, zápach, játra

Ocenění za vedení kampaní:

Zlatá Pecka 2010 – radiospot – Letní Shakespearovské slavnosti
Zlatá Pecka 2010 – nominace – Anabell – Help us save them from themselves
Bronz David Awards 2010 – Partnerství Zelená úsporám – úsporné spotřebiče
Duhová kulička bronz 2009 – kampaň Probuďte svoje smysly pro Relax Juice
1. místo v David Awards 2009 – Letní Shakespearovské slavnosti – print, radiová kampaň
1. místo v David Awards 2009 – Relax Juice – image kampaň
Zlatá pecka 2008 – nominace – Česká Rugbiová unie – „Fotbal je pro modelky, zkus ragby“
1. místo v David Awards 2008 – Česká Rugbiová unie – „Fotbal je pro modelky, zkus ragby“