SZIF – Klasa – kampaň dvojí kvality a boření mýtů o potravinách

O kampani: Vytvoření strategie marketingové i kreativní a následná realizace kampaně. Focení printové kampaně inatáčení TV seriálu „Víte, co jíte“, ve kterých se diváci mohli dozvědět mýty o potravinách – špenát nemá tolik železa, kolik jsme mysleli, light výrobky nezaručí štíhlou postavu a některé uzeniny ani maso neobsahují. Do bílých plášťů jsme oblékli sympatické herce Lenku Vychodilovou a Marka Daniela, které můžete znát například i ze stand up „Na stojáka“

Moje náplň práce: Od roku 2007 do roku 2011 jsem měla na starost značku Klasa jako Account executive/manager. Byla jsem kontaktní osobou pro klienta, koordinovala jsem celé kampaně od zadávání do kreativního oddělení po hlídání produkční části kampaně. Nechyběla ani tvorba závěrečných reportů a zpráv, včetně finanční správy projektů.

Ukázky z kampaně: