Podpora volební účasti v roce 2010
Kampaň „Narodil ses s hlasem, tak ho použij!“

O kampani: Kampaň se snaží vyburcovat především mladé voliče, aby letos přišli do volebních místností. Účast mladých voličů je totiž každé volby v porovnání s ostatní populací stále horší. Kampaň zahrnovala spot, inzerci, web www.mas-hlas.cz, facebook nebo například trička od Urban Legends. Projekt „Narodil ses s hlasem, tak ho použij!“ je zaměřen především na mladé lidi, jejichž účast ve volbách je dle průzkumu SC&C pro ČT každé volby slabší. Ve volbách v roce 2006 jich k volebním urnám přišlo již o téměř 7 % méně v poměru k účasti voličů z celé populace. Kampaň inicioval Herbert Brynda z Politologického klubu Českého komitétu pro vědecké řízení, lidé z agentury se podle její zástupkyně Jitky Tkadlecové podíleli na přípravě kampaně zdarma.

Moje náplň práce: Exekuční řešení kampaně – realizace, iniciování a založení politické strany – sběr podpisů

Ukázky z kampaně: